Naujienos

Pirkdami lietuviškas prekes gyventojai jau sutaupė daugiau kaip 3 mln. eurų

Vilius SMAILYS

Lietuviškų produktų paklausa, prekybos tinklui „Maxima“ inicijavus kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“, išaugo net iki kelių kartų. Skaičiuojama, kad pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, jau sutaupė daugiau kaip 3 mln. eurų.

               

  Lietuviškų produktų krepšelyje – jau beveik 800 pigesnių prekių

Lietuviškų produktų reguliarios kainos yra sumažintos bendru prekybos tinklo „Maxima“ ir kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujančių Lietuvos gamintojų indėliu. Jau beveik 2 mėnesius vykstanti kampanija pirkėjams leido sutaupyti daugiau kaip 3 mln. eurų. Didžioji dalis – 60 proc. – šios sumos yra padengta „Maximos“ sąskaita, o likusią dalį sudaro Lietuvos gamintojų suteiktos nuolaidos.

„Atpigintos lietuviškos produkcijos krepšelis šiandien yra padidintas jau iki 800 įvairių prekių. Dalis Lietuvoje pagamintos ir užaugintos produkcijos, ypač šviežios mėsos gaminiai, yra atpiginti „Maximos“ sąskaita, siekiant paskatinti pirkėjus palaikyti Lietuvos gamintojus ir rinktis jų produkciją.Džiaugiamės, kad lietuviškos produkcijos paklausa auga, o tai padeda Lietuvos maisto bei kitų pramonės šakų įmonėms greičiau atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus“, – sakė prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

15 proc. sumažinus populiarių Lietuvos gamintojų prekių reguliarias kainas, per beveik 2 mėnesius, kol vyksta kampanija „Išvien dėl Lietuvos", jų paklausa yra šoktelėjusi beveik trečdaliu, o kai kurių lietuviškų prekių pardavimai išaugo net kelis kartus.

Net 2,5 karto išaugo lietuviškos konditerijos gaminių paklausa,keliskart daugiau yra nuperkama lietuviškų šokoladinių saldainių ir kitų saldumynų, taip pat beveik dvigubai daugiau yra parduodama lietuviško sūrio, sparčiai auga Lietuvos gamintojų žuvies produktų pardavimai.

Kainų mažinimo kampanijoje – jau 80 partnerių

Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotoje lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ šiuo metu dalyvauja 80 didžiųjų ir mažesnių Lietuvos gamintojų.

Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“. Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos. 

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, Joniškio „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“,, „Dzūkija“,, „Eckes-Granini Lietuva“,, „Edega“,, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“,„Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldva“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergalė“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Tomo Basarovo nuotr. 

comments powered by Disqus

Papildoma informacija